woensdag 24 november 2010

Review Catrice Bright Blush

Gepost door Kim en Sanne



Dit is de Blush van de Limited Edition van Catrice. Normaal €3,49 maar ik heb hem in de uitverkoop gekocht voor €1,75. Ik heb hem nu pas gekocht omdat ik deze collectie van Catrice eerst niet zo mooi vond. Maar toen ik gister deze blush in de bak zag liggen moest ik hem toch hebben.


Ik heb de Blush gekocht in de kleur c01 Tickled Pink. Ik vind het een erg mooie kleur en hij is lekker fel roze. Al moet je wel goed uit kijken want er komt echt heel erg veel kleur van deze blush af. Je moet er wel mee uitkijken dat je hem niet te zwaar aanbrengt anders krijg je zo'n barbie effect.

En dit is dan de kleur op mijn wangen.

Wat vinden jullie van deze kleur, en hebben jullie zelf iets van deze collectie gekocht?





































0 reacties:

Een reactie posten

 

FASHIONLOGNL Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei