woensdag 22 december 2010

Gosh Lipgloss

Gepost door Kim en Sanne
Deze gosh Lipgloss heb ik by kruidvat gekocht en lag in de uitverkoop bak. Gelukkig was hij nog niet weg want hij is echt super mooi en maar €1,00 (!) Echt super goedkoop dus. Ik vind de verpakking er echt heel chique uitzien.


Ik heb hem in de kleur 0010. Een mooie licht roze kleur met kleine goude glitters. Hij smeert heel veel en heeft best veel pigment. Ik vind het persoonlijk alleen jammer dat deze lipgloss geen echte naam heeft.

Dit is de swatch





2 reacties:

on 23 december 2010 om 18:47 zei

wow, die is echt mooi en maar voor €1 ?!
super! :D

Angela on 4 januari 2011 om 18:19 zei

Woow, 1 euro!? Ik hoop dat straks weer eens zoiets leuks in de opruiiming hebben :)

Een reactie posten

 

FASHIONLOGNL Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei