dinsdag 21 december 2010

L.A. COLORS eyeshadow powder

Gepost door Kim en Sanne
Ik heb deze oogschaduw besteld via http://www.boozyshop.nl/ maar ik vind deze oogschaduw 3x niks. Ik verwachtte heel veel van deze oogschaduw omdat ik wel positieve dingen erover gehoord heb. De potjes vallen nog wel mee maar de kwastjes zijn gewoon echt erg.




Op deze foto valt het nog wel mee maar de haartjes staan echt alle kanten op. Hoe kan ik dit kwastje nu gebruiken? Eigenlijk gebruik ik nooit kwastjes die erin zitten maar met een kwast kan ik er niet in? en anders worden al mijn kwastjes zoals dit. 3x niks dus.

Ik heb het besteld in de kleur Melon Sorbet maar het geeft echt haast geen kleur af. Echt zo jammer want ik was er zo benieuwd naar maar helaas.


De Swatch










0 reacties:

Een reactie posten

 

FASHIONLOGNL Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei