zondag 21 november 2010

Essence Metallics

Gepost door Kim en Sanne
Ik ben vandaag even naar Kruidvat bij ons in het dorp geweest en zag dat eindelijk de essence metallics lijn er was. Ik wou de nagellakjes echt super graag hebben. Toen ik in de winkel kwam vond ik het eigenlijk best tegenvallen qua nagellak. De quattro's vond ik wel echt allemaal super mooi.


Ik heb maar 1 quattro gekocht van €3,49 en deze is in de kleur 03 copper rulez ! Ik vind het echt super mooie kleurtjes. Er zitten 4 verschillende kleuren oogschaduw in dit quattro namelijk: Beige, koper, midden bruin en donker bruin. De gelliner is een donker bruine kleur.


De oogschaduw

De gelliner

De nagellak kon ik natuurlijk ook niet laten liggen omdat ik het magneetje gewoon MOEST uitproberen. Het nagellakje was €1,99 en ik heb hem in de kleur 01 iron goddes. Het magneetje was €1,49 . Op de foto hieronder heb ik maar 1 laagje op met het magneetje. Ik vind het er echt super gaaf uitzien,al zie je het op de camera minder dan dat het in het echt is. Ik ga nu ook alle andere kleurtjes kopen van deze collectie.





Hebben jullie al spulletjes van de essence collectie gekocht? En wat vonden jullie ervan ? 

0 reacties:

Een reactie posten

 

FASHIONLOGNL Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei