zaterdag 20 november 2010

Favoriete nagellakjes van deze maand

Gepost door Kim en Sanne

Ik ben de laatste tijd echt helemaal gek op nagellak. Ik heb nu ongeveer 80 potjes nagellak en heb nog lang niet alle kleuren en maten. Vanaf deze maand laat ik elke maand een paar van mijn favoriete nagellakjes zien. Deze maand zijn dat er vijf die allemaal niet erg duur zijn.




Hierboven zie je Swatches van de nagellakjes. De kwaliteit van de foto is niet erg goed dit kwam doordat mijn camera leeg was en ik de foto even met mijn mobiel moest maken.

  1. Essence love of pink.
  2. Catrice Lost in Mud
  3. Maybelinne New-York purple diamond.
  4. Gosh peachy #570
  5. Paris Memories #245
Wat zijn jouw favoriete lakjes op dit moment ?

0 reacties:

Een reactie posten

 

FASHIONLOGNL Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei